?

Log in

No account? Create an account

Previously | Nextly

caffeina gibt ene Nachricht

well i'm drinky and dehydrated, but surly+chipper, which makes me FUNNY.

I love my new Gallery, it's made my tiny life complete.

TONIGHT'S ADRENOCHROME GALLERY


by the way, Caitlyn hunny, come back to America. I miss you.

    Kaffeinatrix: :D that is so GOTH, naming yrself after poe
    [pippilina]Cobweb: zio did it tho :)
    Kaffeinatrix: i'm LENORE
    you bitch
    Kaffeinatrix: FUCK ME WITH A RAVEN
    Cobweb: zio the goth
    Kaffeinatrix: QUOTH NEVERMO
    Cobweb: there are maneey ravens here
    Kaffeinatrix: MO'
    Kaffeinatrix: here toop
    Kaffeinatrix: too
    Cobweb: i like em
    Cobweb: sassy ones
    Kaffeinatrix: i will slice your belly open so i can have your dinner
    Kaffeinatrix: don't fuck with me
    Kaffeinatrix: i need a smoke
    Kaffeinatrix: it's chilly!
    Cobweb: whenever u type amessage, messenger says "kaffeinatrix gibt ene Nachricht"
    Cobweb: kraut messenger
    Kaffeinatrix: gibt ene Nachricht!
    Kaffeinatrix: wuzzat mean
    Cobweb: kamio's giving a message, sorta
    Kaffeinatrix: mmmm no a MASSAGE, with RELEASE
    Cobweb: nachricht also is the word for news, like cnn
    Cobweb: kamio gibts eine erotik massage
    Kaffeinatrix: mkmmm hmm



So, yeah. goodnight, and good morning. Big european-style sloppy cheek kisses to you.

Comments

( 7 uh-ohs — Make a mess )
core9
Oct. 16th, 2003 10:31 am (UTC)
hrm, yeah, you're not kidding about the flattering shot, damn bastards and their low angle shots!!! >:P sometimes i hate photos, because like in those they don't represent reality, in real life you are a bazzillion times cuter!
fin9901
Oct. 16th, 2003 10:39 am (UTC)
Is that place named after the drug in Fear & Loathing?
caffeina
Oct. 16th, 2003 11:08 am (UTC)
Clever Finrod, you win a cookie!
dingdingdingdingding!!

btw this over here's the swanky adrenochrome site.
fin9901
Oct. 16th, 2003 11:18 am (UTC)
Re: Clever Finrod, you win a cookie!
Yay!

wow, a job AND a cookie in one day, i must be getting good luck to balance out the bad luck from the Cubs..
caffeina
Oct. 16th, 2003 11:19 am (UTC)
Re: Clever Finrod, you win a cookie!
You just got a job? Lucky Finrod!

Now gimme one. :-/
chupchup
Oct. 16th, 2003 01:57 pm (UTC)
...better known to goths as the drug which inspired the Sisters of Mercy song of the same name...
caffeina
Oct. 16th, 2003 02:15 pm (UTC)
Yay for chupgothchupgoth
dingdingdingding! Also! you're such clever, clever boys!
( 7 uh-ohs — Make a mess )